Dostawa i oplaty

Wysyłka i zwroty
Przeczytaj uważnie poniższe warunki przed złożeniem zamówienia. Nasz zespół serwisowy zapewni usługi posprzedażowe zgodnie z tymi warunkami, gdy transakcja zostanie zatwierdzona.

Wysyłka
Zam├│wienia s─ů zazwyczaj wysy┼éane w ci─ůgu 1-2 dni roboczych od daty zam├│wienia. Korzystamy z us┼éugi International Express Service dla wszystkich mi─Ödzynarodowych dostaw, nasz zesp├│┼é serwisowy dostarczy numer ┼Ťledzenia do ┼Ťledzenia online natychmiast po wys┼éaniu towar├│w. Zazwyczaj wysy┼éamy przedmiot przez USPS.EMS, kt├│ry potrzebuje 5-7 dni roboczych.

Śledzenie
Nasz zesp├│┼é serwisowy prze┼Ťle klientowi wiadomo┼Ť─ç e-mail z numerem ┼Ťledzenia. wraz z witryn─ů, na kt├│rej mog─ů ┼Ťledzi─ç swoje zam├│wienie po wys┼éaniu zam├│wienia. Zalecamy kupuj─ůcemu, aby sprawdza┼é poczt─Ö e-mail lub status wysy┼éki zam├│wienia od czasu do czasu i skontaktowa┼é si─Ö z lokalnym urz─Ödem pocztowym, gdy s─ů one dost─Öpne. Je┼Ťli paczka zosta┼éa nam zwr├│cona z powodu braku podpisu, nie przyjmujemy pe┼énego zwrotu koszt├│w. Je┼Ťli klient nadal chce odes┼éa─ç zam├│wienie, to jest on odpowiedzialny za przesy┼ék─Ö frachtow─ů, kt├│ra zale┼╝y od wagi towaru.

Anulowanie i modyfikacja
Je┼Ťli chcesz anulowa─ç swoje zam├│wienie, natychmiast wy┼Ťlij do nas e-mail. Anulowanie zam├│wienia i modyfikacja s─ů akceptowane TYLKO w ci─ůgu 5 godzin. Obowi─ůzuje niewielka op┼éata za anulowanie. Wys┼éane zam├│wienia nie mog─ů by─ç anulowane.

Powr├│t
1. Je┼Ťli chcesz zwr├│ci─ç produkty, skontaktuj si─Ö z nami w ci─ůgu 7 dni po otrzymaniu, a nast─Öpnie poinformuj nas o powodzie. Je┼Ťli wyst─Öpuj─ů powa┼╝ne problemy z jako┼Ťci─ů, prosimy o pokazanie nam kilku zdj─Ö─ç dowodu zakupu i produkt├│w, kt├│re mog─ů odzwierciedla─ç wady.
2. Produkty o powa┼╝nym problemie z jako┼Ťci─ů mog─ů zosta─ç zwr├│cone i wymienione. Towar otrzymamy od nas po dostarczeniu nam wystarczaj─ůcego dowodu. Jednak pe┼ény zwrot pieni─Ödzy nie mo┼╝e zosta─ç zaakceptowany.
3. Je┼Ťli produkty zosta┼éy uszkodzone przez czynniki ludzkie, nie zaakceptowaliby┼Ťmy zwrotu.
4. Przed zwrotem towaru, prosimy o kontakt na adres zwrotny. Je┼Ťli paczka zosta┼éa utracona z powodu niew┼éa┼Ťciwego adresu, nie zast─ůpiliby┼Ťmy ju┼╝ Twojego zam├│wienia. Je┼Ťli twoje zam├│wienie zosta┼éo nam zwr├│cone z powodu niew┼éa┼Ťciwego adresu lub nikt na to nie zapisze, nie oferujemy pe┼énego zwrotu pieni─Ödzy. Co wi─Öcej, zorganizujemy zwrot towaru po otrzymaniu zwr├│conego towaru, a Ty powiniene┼Ť zap┼éaci─ç za dodatkowy koszt.
5. Nie zaoferujemy pe┼énego zwrotu pieni─Ödzy, je┼Ťli nie wyrazisz zgody na podpisanie paczki pod warunkiem, ┼╝e osi─ůgniemy porozumienie. Kiedy otrzymamy zwrot, zwr├│cimy Ci pieni─ůdze, ale z potr─ůceniem op┼éaty pocztowej.

Zamień
1. Towary mog─ů by─ç wymieniane w warunkach nieu┼╝ywania i w oryginalnym stanie z wszystkimi oryginalnymi opakowaniami i etykietami.
2. Je┼Ťli wy┼Ťlemy zam├│wienie w z┼éym kolorze, rozmiarze lub stylu i chcesz go zmieni─ç, skontaktuj si─Ö z nami w ci─ůgu 15 dni od otrzymania produktu. Wymiana nie mo┼╝e by─ç zaakceptowana po 15 dniach.
3. Przed zwrotem towaru, prosimy o kontakt w celu uzyskania adresu zwrotnego. Je┼Ťli paczka zosta┼éa utracona z powodu niew┼éa┼Ťciwego adresu, nie zast─ůpiliby┼Ťmy ju┼╝ Twojego zam├│wienia.
4. Wysoce zalecamy, aby┼Ť wybra┼é identyfikowaln─ů us┼éug─Ö pocztow─ů lub kuriersk─ů, aby┼Ťmy mogli ┼Ťledzi─ç paczk─Ö online. Co wi─Öcej, informacje o ┼Ťledzeniu b─Öd─ů dowodem naszego zwrotu na czas.
5. Wszelkie dodatkowe koszty zwi─ůzane z wymian─ů powinny by─ç ponoszone przez nabywc─Ö, w szczeg├│lno┼Ťci za wysy┼ék─Ö.
6. Je┼Ťli produkt Twojego zam├│wienia jest niedost─Öpny w magazynie ETD, skontaktujemy si─Ö z Tob─ů w celu wymiany. Cena zamiennika mo┼╝e by─ç nieco wy┼╝sza ni┼╝ cena oryginalnego zam├│wienia, ale powinna wynosi─ç 6%

Zwrot koszt├│w
1. W przypadku niewielkiej usterki towaru, ale nie mia┼éo to wp┼éywu na codzienne u┼╝ytkowanie, zaoferujemy cz─Ö┼Ťciowy zwrot koszt├│w jako rekompensat─Ö
2. Je┼Ťli mo┼╝esz udowodni─ç, ┼╝e istniej─ů powa┼╝ne problemy z jako┼Ťci─ů produkt├│w, mo┼╝emy zaoferowa─ç Ci pe┼ény zwrot w przypadku braku wymiany.
3. Je┼Ťli nie otrzymasz ┼╝adnych informacji o ┼Ťledzeniu paczki po 25 dniach, zwr├│cimy Ci pe┼én─ů kwot─Ö.
Powrˇt